"S-a intamplat un fenomen fantastic: mi s-a deschis al treilea ochi. Acum, orice problema care apare, stiu rezolvarea pe loc, stiu ce am de facut" – Radu Timis, CEO CrisTim. La doua luni de la revenirea ca CEO al CrisTim (cel mai mare procesator local de mezeluri), proprietarul afacerii, Radu Timis, vorbeste detaliat – pentru MONEY EXPRESS – despre motivele reimplicarii sale si a sotiei sale, Cristina, in businessul pe care l-au fondat impreuna acum mai bine de 16 ani. “Daca piata a crescut pe an cu 15%, CrisTim a crescut doar cu 12% in ultimii patru ani”, invoca Timis una dintre frustrarile mari pe care le are fata de vechiul management.
Si chiar daca admite ca rezultatele financiare ale managerilor pe care i-a lasat sa-i conduca afacerea in ultimii patru-cinci ani au fost bune, le reproseaza totusi ca nu au mai creat un business nou – “chiar au inchis linii de business fara sa le dea o sansa”–, ci s-au multumit ”sa stoarca lamaia”. Au trecut asadar doar doua luni de la prima intoarcere majora a unui antreprenor la fraiele afacerii proprii si se vad deja primele efecte. Unul notabil: cu 250 de oameni mai putini, productivitatea CrisTim a crescut cu 20%. Si mutarile antreprenorului nu se opresc aici. Cea mai importanta dintre ele este aceea ca pregateste pana la sfarsitul acestui an o schimbare la fata a CrisTim, cu o noua strategie de brand. Cititi mai multe in interviul acordat saptamana trecuta de Radu Timis revistei de business MONEY EXPRESS. (Mimi Noel)